EğitimBirSen Ş.kamilde Buluştu
Eğitim-Bir-Sen Şehitkamil Teşkilat Buluşması, İl Başkanı Hulusi Gürbüz’ün Katılımıyla Gerçekleşti
Yayın: 26 Haziran 2026 - Cuma - Güncelleme: 26.06.2026 19:57:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.

Gaziantep Eğitim-Bir-Sen İl Yönetimi tarafından tertip edilen Şehitkamil İlçesi teşkilat buluşması, yoğun bir katılım ve büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Sendikal çalışmaların ve birlik beraberlik mesajlarının ön plana çıktığı program, Eğitim-Bir-Sen Gaziantep İl Başkanı Hulusi Gürbüz’ün katılımıyla gerçekleştirildi.
Şehitkamil teşkilat mensuplarının ve eğitim çalışanlarının yoğun ilgi gösterdiği buluşmada, teşkilat içi bağların ve sahada yürütülen çalışmaların önemi bir kez daha vurgulandı. İl Başkanı Hulusi Gürbüz, programda teşkilat mensuplarıyla yakından ilgilenerek birlik, beraberlik ve kararlılık mesajları verdi.
"Güçlü Teşkilat, Güçlü Eğitim-Bir-Sen"
Eğitim-Bir-Sen’in gücünü sahadaki sarsılmaz birlikteliğinden aldığı belirtilen gecede, Şehitkamil teşkilatının heyecanı ve azmi göz doldurdu.
Gaziantep İl Yönetimi, programın ardından yayınladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
"Gaziantep Eğitim-Bir-Sen İl Yönetimi olarak tertip etmiş olduğumuz Şehitkamil İlçesi teşkilat buluşmasını İl Başkanımız Hulusi Gürbüz’ün katılımıyla gerçekleştirdik. Davetimize icabet eden tüm katılımcılara çok teşekkür ederiz. Güçlü teşkilat, Güçlü Eğitim-Bir-Sen!"
Geleceğe yönelik kararlı adımların ve sendikal vizyonun paylaşıldığı Şehitkamil teşkilat buluşması, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından başarıyla sona erdi.
Yorumlar (0)







